Direktlänk till inlägg 25 februari 2009

Orättvist

Av weightless - 25 februari 2009 21:29

Varför är livet så orättvist?

Varför är mina lår ihoplimmade?

Varför är mina kompisar med högre bmi smalare än mig?

Seriöst, jag har strl 24-25 (32) på byxor, och ändå sitter mina lår ihop. Hur fan går det till?? Alla andra med 24-25 har ju mellanrum.. :(

Kan man träna så att man får bort tjocka muskler/ev fett och istället får långa, slanka muskler? TIPS TACK !! <3


Har varit en bra dag idag, ganska bra iaf.

Började med att dricka kaffe, sedan red jag 30-40 minuter.

Frukost/lunch blev 2 clementiner, men jag tog med mig två mackor för syns skull, som jag slängde på skolan.

Lunchen var fortfarande framme när vi kom dit och M ville äta, så jag åt 1/4 av en mycket liten brödskiva. Det, tillsammans med frukosten, avrunder jag uppåt till 70 kcal.

Våfflor till middag, åt knappt 1,5 st med lite sirap på.

Sedan blev det som sagt en till clementin på kvällen för att jag övertalade mig själv att clementiner inte är farliga.. ;)

Hoppas verkligen att jag inte överskridit 400 kcal, men det tror jag inte. =)


Stay strong<3

 
 
Sara

Sara

25 februari 2009 21:41

Nej det går ju inte att veta förrän man väl nått målen :/
18 exakt idag, blä. Så det är en del kilon kvar! Du då?
Kram

http://www.enkladdigtejp.blogg.se

 
Otto

Otto

25 februari 2009 21:49

hm, det är något jag också borde börja med. Nuförtiden blir jag alltid sur och tyst när någon frågar vad vi ska äta el. liknande, inte bra :| de blir ju bara mer misstänksamma då.. men det ska jag tänka på :)
hm jo, iaf vad jag hört, men känns skönast att "spara" kalorierna.
Gud,jag hatar också mina lår! hatar att fettet sätter sig längst upp :s

http://oottoo.bloggagratis.se

 
carrp

carrp

25 februari 2009 23:00

för att få längre muskler ska du ha mindre vikt på men göra fler repetitioner. på så sätt blir musklerna uthålliga istället för explosiva och därmed slankare! kram

http://carolinehellsen.blogg.se

 
mysan

mysan

26 februari 2009 01:28

haha det är inget mellanrum imellan dom lilla söta du! jag har stora lår.. väldigt stora lår. jag står ju bara lite bredbent där. jag lovar dig. det finns inget mellanrum imellan dom. så var inte orolig

http://iratherdieyoungandthin.blogg.se

 
Ingen bild

Veron

26 februari 2009 14:02

Jag är hemskt ledsen över att behöva säga detta men jag tror att det är ridningen som gör att du inte får mellanrum mellan benen. Det innebär att du har muskler på insidan låren (inte fett!!).

 
Ingen bild

anonym

26 februari 2009 20:40

för att dina muskler inte skall bli stora "bollar" så måste du alltid tänja ut muskeln efter att du har tränat, det hjälper iaf lite(om du inte redan gör det)

Stay strong! :))

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av weightless - 8 mars 2009 15:52

Idag bröt jag ihop totalt och berättade allt för min mamma. Tårarna rann, jag skrek, blev arg, grät, skrattade, ALLT. Berättade sedan allt för S också.   Vi ska ta kontakt med skolkuratorn och se om hon kan hjälpa mig.   Mamma tyckte att det var bra ...

Av weightless - 6 mars 2009 22:22

Ska snart gå ner och skiva ett äpple, krydda det med kanel och värma i micron. Jättegott och inte så mycket kcal!=) Med det + det jag tidigare ätit idag borde jag komma upp i cirka 300 kcal. Känns bra, hoppas att motionen varit tillräcklig bara..   M...

Av weightless - 6 mars 2009 21:44

Fan va seg jag har varit idag, haha. Har bara suttit framför tvn och väntat på att få åka till stallet och träna ;) men man ska väl ha såna dagar också? Har varit helt sjukt slut i kroppen idag också och det har gjort att kroppen skrikit efter mat.  ...

Av weightless - 5 mars 2009 22:14

Sitter här och är helt trött och matt i kroppen, ser det som ett bra tecken :)   Blev 75 utfall och en 25-30 minuters promenad med S nu på kvällen också. Har inte ätit något mer, funderade på att göra en smoothie, men kom fram till att det bara är on...

Av weightless - 5 mars 2009 17:18

Jag är äcklig, fet och äcklig!!! Åt sjukt mycket, vågar inte säga hur många bitar.. Hur mycket kcal tror ni att en pizzabit innehåller? Sån där tjock pizza, panpizza.. Åt dock "bara" fyllningen, inte kanterna.   Började med att simma 40 minuter (50x...

Presentation

Omröstning

Har du en äs?
 Ja, anorexi
 Ja, bulimi
 Ja, anorexi&bulimi
 Nej
 Vet ej
 Ja, men jag försöker bli frisk

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards