Direktlänk till inlägg 4 mars 2009

No pics.. I think

Av weightless - 4 mars 2009 21:34

Många som ville se bilder.. =) Men efter att ha tänkt på det över dagen så har jag kommit fram till att jag nog väntar lite till med att lägga upp ;p

Skäms för mycket över mina lår för att våga visa dem här på bloggen, ni skulle inte tro på vad jag vägde om ni såg dem :s


I morgon ska jag och min lillebror bli bjudna på pizzabuffé av min pappa.

Ska simma 40 minuter innan och förhoppningsvis gå på promenad på kvällen, så jag hoppas att inte pizzan sätter sig allt för mycket..

Ska faktiskt försöka äta och inte tänka på kalorierna, det är så sällan som jag spenderar tid med min pappa och lillebror, har haft skitdålig kontakt med dem hela livet!


Förresten har jag vääärsta träningsvärken i ryggen och brösten efter igår, bigger boobs skulle ju va najs ;)


 
 
superana

superana

4 mars 2009 21:45

Ne, tyvärr :/ Haha!
Jo, men samma med henne! Hon kan äta och ändå vara SKITsmal :(
kram!

http://lovemetothebones.blogg.se

 
superana

superana

4 mars 2009 22:01

I know :(
jag veeeet!! det bästa är ju att hon är lika lång som mig, och innan (vet inte nu) vägde hon typ 40 kg, vilket jag önskar väga alldeles snart, så hon är ju min största thinspiration-källa ;)
Det där med pizza, håller med om att du kan försöka att inte tänka så mycket på kalorierna, imed att du inte umgåts så mycket med dom. Sen kan du ju träna bort det dagen efter =)
kram

http://lovemetothebones.blogg.se

 
sophie

sophie

5 mars 2009 07:35

tyvärr är ju brösten det första som försvinner xD

http://www.ordinarysophie.blogg.se

 
I

I

5 mars 2009 12:17

Synd att du inte sätter upp nån bild;(
Jag väger 46 och är 167cm lång, så bmi är alltså ungefär 16,5. Min målvikt för stunden är 45, men sedan kanske 40, är inte helt säker:)
Hur lång är du?:)

Stay strong-starve on!:)

http://iwannabethin.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av weightless - 8 mars 2009 15:52

Idag bröt jag ihop totalt och berättade allt för min mamma. Tårarna rann, jag skrek, blev arg, grät, skrattade, ALLT. Berättade sedan allt för S också.   Vi ska ta kontakt med skolkuratorn och se om hon kan hjälpa mig.   Mamma tyckte att det var bra ...

Av weightless - 6 mars 2009 22:22

Ska snart gå ner och skiva ett äpple, krydda det med kanel och värma i micron. Jättegott och inte så mycket kcal!=) Med det + det jag tidigare ätit idag borde jag komma upp i cirka 300 kcal. Känns bra, hoppas att motionen varit tillräcklig bara..   M...

Av weightless - 6 mars 2009 21:44

Fan va seg jag har varit idag, haha. Har bara suttit framför tvn och väntat på att få åka till stallet och träna ;) men man ska väl ha såna dagar också? Har varit helt sjukt slut i kroppen idag också och det har gjort att kroppen skrikit efter mat.  ...

Av weightless - 5 mars 2009 22:14

Sitter här och är helt trött och matt i kroppen, ser det som ett bra tecken :)   Blev 75 utfall och en 25-30 minuters promenad med S nu på kvällen också. Har inte ätit något mer, funderade på att göra en smoothie, men kom fram till att det bara är on...

Av weightless - 5 mars 2009 17:18

Jag är äcklig, fet och äcklig!!! Åt sjukt mycket, vågar inte säga hur många bitar.. Hur mycket kcal tror ni att en pizzabit innehåller? Sån där tjock pizza, panpizza.. Åt dock "bara" fyllningen, inte kanterna.   Började med att simma 40 minuter (50x...

Presentation

Omröstning

Har du en äs?
 Ja, anorexi
 Ja, bulimi
 Ja, anorexi&bulimi
 Nej
 Vet ej
 Ja, men jag försöker bli frisk

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards