Alla inlägg den 5 mars 2009

Av weightless - 5 mars 2009 22:14

Sitter här och är helt trött och matt i kroppen, ser det som ett bra tecken :)


Blev 75 utfall och en 25-30 minuters promenad med S nu på kvällen också.

Har inte ätit något mer, funderade på att göra en smoothie, men kom fram till att det bara är onödiga kalorier, har ju redan ätit för mycket..

S ville att vi skulle äta Ben&Jerry´s glass, som jag fullkomligt ÄLSKAR, men tyvärr var jag tvungen att göra henne besviken.. Sa att jag fortfarande mådde illa sen pizzan och det var väl delvis sant..

Vi drack ist sockerfri saft (2 kcal/glas typ), inte Fun Light dock, men en annan supergod sort :D, och så åt vi min hemgjorda isglass (dvs fryst funlight med tandpetare i ;) ).


Blev bjuden på två vinigum av min lillebror som jag först tänkte äta eftersom jag idag läste på en vinigumsförpackning och räknade ut att ett vinigum innehöll cirka 3-4 kcal.

Bet av halva av båda och tuggade, men spottade ut båda och slängde allt i soptunnan :)


En kille i min förra klass kommenterade förresten en bild på mig på bdb och skrev "Helvete vad smal du har blivit:O eller drömmer jag?". Först fick jag panik och tänkte ta bort kommentaren, men sedan lugnade jag mig lite och paniken övergick till glädje. Skönt att det syns lite skillnad iaf =)

Svarade att han nog drömde..


Klockan 22.50 är det Big Brother på TV400!

kram, stay strong, starve on<3

Av weightless - 5 mars 2009 17:18

Jag är äcklig, fet och äcklig!!!

Åt sjukt mycket, vågar inte säga hur många bitar.. Hur mycket kcal tror ni att en pizzabit innehåller? Sån där tjock pizza, panpizza..

Åt dock "bara" fyllningen, inte kanterna.


Började med att simma 40 minuter (50x25 längder), sedan gick vi upp till pizzastället, tog väl 20-30 min kanske.

Efter det gick vi ca 45 minuter på stan och när jag kom hem gick jag till stallet, ut med hästen och sedan hem, lite mer än 1 h tog det (minus borstning mm).

Har väl inte bränt bort alla kalorier, men några.. Och sedan säger de ju att man kan äta nästan vad som helst typ en timma efter att man tränat hårt för att kroppen förbränner så mycket då, men jag vet inte jag..


Jaja, som sagt, som superana sa, jag får träna bort dem i morgon!

Hur har det gått för er idag?

puss <3


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Har du en äs?
 Ja, anorexi
 Ja, bulimi
 Ja, anorexi&bulimi
 Nej
 Vet ej
 Ja, men jag försöker bli frisk

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards