Alla inlägg den 4 mars 2009

Av weightless - 4 mars 2009 21:34

Många som ville se bilder.. =) Men efter att ha tänkt på det över dagen så har jag kommit fram till att jag nog väntar lite till med att lägga upp ;p

Skäms för mycket över mina lår för att våga visa dem här på bloggen, ni skulle inte tro på vad jag vägde om ni såg dem :s


I morgon ska jag och min lillebror bli bjudna på pizzabuffé av min pappa.

Ska simma 40 minuter innan och förhoppningsvis gå på promenad på kvällen, så jag hoppas att inte pizzan sätter sig allt för mycket..

Ska faktiskt försöka äta och inte tänka på kalorierna, det är så sällan som jag spenderar tid med min pappa och lillebror, har haft skitdålig kontakt med dem hela livet!


Förresten har jag vääärsta träningsvärken i ryggen och brösten efter igår, bigger boobs skulle ju va najs ;)


Av weightless - 4 mars 2009 20:47

Morgonvikt: 46.6

Gått ner nästan ett kg sedan igårkväll då jag vägde 47.4 (:s).

Ska hålla mig ifrån vågen tills på lördag nu och inte väga mig om jag inte håller på att få hetsanfall, då får jag väga mig för att bli äcklad och få kontroll! 


Började dagen med samma frukost som alltid, har köpt en ny smak, jordgubb&citron, den var faktiskt skitgod!=) Ca 60 kcal.


Sedan red jag intensivt i kanske 30-40 minuter, gick 15 minuter innan för att värma upp också.

Efter det åt jag lunch för att hålla igång ämnesomsättningen, samma som frukosten.

Vid fyra kom mamma med en smoothie som hon hade gjort på min gamla youghurt (blåbär 35 kcal/100 g), banan och jordgubb.

Drack upp allt, den var faktiskt jättegod =) Vad kan det ha varit, 70 kcal? Litet glas..


Middagen idag var korvpasta (typ grillkorv i bitar, sås och spaghetti) och jag hade tur! Mamma gjorde i ordning middagen och sedan gick hon och duschade, så jag lassade upp ganska mycket och sallad (gurka, tomat, isbergssallad, grön o gul paprika) och började äta.

Åt 2-3 korvbitar och typ 1-2 spaghettisnören samt all sallad, 100 kcal kanske? Max 150! Gav resten till mina kära hundar<3


Gick fram och tillbaka till stallet med mamma ikväll också, det är typ en km dit. Var jättetrött i kroppen, skönt!=)

Åt 4 frysta jordgubbar med pyttelite socker och typ en matsked mjölk som jag spädde ut med vatten. Jättegott, fick lite välbehövda sommarkänslor!


Nu ska jag kolla in mina favoritbloggar och svara på era kommentarer!=)

kram


sommarkänslor<3


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Har du en äs?
 Ja, anorexi
 Ja, bulimi
 Ja, anorexi&bulimi
 Nej
 Vet ej
 Ja, men jag försöker bli frisk

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards