Alla inlägg den 6 mars 2009

Av weightless - 6 mars 2009 22:22

Ska snart gå ner och skiva ett äpple, krydda det med kanel och värma i micron. Jättegott och inte så mycket kcal!=)

Med det + det jag tidigare ätit idag borde jag komma upp i cirka 300 kcal. Känns bra, hoppas att motionen varit tillräcklig bara..


Måste berätta om igårkväll när jag testade mina jeans som jag köpte i Stocksholm för några veckor sedan..

Då var det verkligen Jättetajta, men nu var det så att man kunde ta tag i tyget och dra lite :D

Verkar som att alla mina hets-dagar gjort att jag gått ner mer på låren, inte bara på överdelen, för förut när jag vägde 45.3 så satt jeansen tajtare..


Mamma gjorde popcorn för ett tag sen och jag vet att det inte innehåller speciellt mycket kcal, men jag ska inte äta ett enda bara för att bevisa för mig själv att jag klarar att stå emot.


Av weightless - 6 mars 2009 21:44

Fan va seg jag har varit idag, haha. Har bara suttit framför tvn och väntat på att få åka till stallet och träna ;) men man ska väl ha såna dagar också?

Har varit helt sjukt slut i kroppen idag också och det har gjort att kroppen skrikit efter mat.


Frukosten blev 1,5 dl lättyoughurt och nötter samt en wasa crispnlight, ca 100 kcal totalt.

Sedan kom jag in i någon riktig "down" och var bara Tvungen att äta något, så jag åt typ 4 tsk osötad hallonkräm, 4 tuggor äpple och några nötter, kanske 20-30 kcal?


Middagen blev tidig, det är bra. Wook med schampi, wookgrönsakerna var 25 kcal/100 g så där var det rätt lugnt.

Åt typ 4-5 schampi, några väldigt små. Kanske 150 kcal totalt.


Sedan tränade jag, red intensivt i 40 minuter, jättetrött före och efteråt, men inte under passet! =D


När vi skulle åka hem åkte vi förbi statoil för att köpa loka och dte var sjuukt jobbigt att behöva gå in och kolla på alla sötsaker som finns där inne (typ hela buktiken består ju av sånt..) och inte köpa något. Mamma frågade om jag ville ha kekxhoklad, men jag sa att jag inte tyckte om.

Så på hemvägen satt jag och drack Loka medan hon åt choklad, jag som älskar choklad..!!

Men är jättestolt över att jag stod emot :D


kram

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Har du en äs?
 Ja, anorexi
 Ja, bulimi
 Ja, anorexi&bulimi
 Nej
 Vet ej
 Ja, men jag försöker bli frisk

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards