Direktlänk till inlägg 26 februari 2009

Sallad och uppsvälld mage

Av weightless - 26 februari 2009 21:42

Idag har varit en ganska bra dag förutom att jag knappt motionerat alls, magen känns sjukt uppsvälld också..

Direkt efter skolan åkte jag till bowlingen och sedan till pizzastället.

Har dock gjort 100 utfall med hantlar (dock bara 1 kg på varje sida ;) ), 50 armhävningar och 100 situps.

Sedan hann jag ju med att gå lite på stan medan jag väntade på mamma, borde blivit någon km eftersom jag gick från skolan till stan också..


Aja, matintaget har väl blivit på cirka 500-600, hoppas verkligen inte mer :s

Frukosten blev samma som vanligt, lunchen blev sallad, en liiten bit bröd, typ 1,5 klyftpotatis och en pyttepytteliten bit kyckling med liite sås. Max 150 kcal.

Middagen på pizzastället blev räksallad, åt upp det mesta av ruccolan och gurkan, lite räkor och en halv tomat.

Tyvärr slank 2,5 tacochips ned också, men det ska tydligen "bara" vara 7 kcal/st i dom?

Aja, glad att jag kunde motstå att ta fler när tallriken stod mitt framför mig=)


Nu ska jag ta och svara på alla era kommentarer och till "anonym" och veron svarar jag här ist:

Jag stretchar alltid efter att jag tränat, men tack ändå för tipset=)


Veron:

Ja, jag är också rädd att det är så..=/ Men jag vill inte ge upp ridningen, jag kan inte sluta med det, mår så himla bra av det och har offrat allt för mycket för den för att kunna ge upp den!


kram <3


 
 
Ingen bild

Veron

27 februari 2009 07:25

Nej jag menade inte alls att du skulle ge upp ridningen! Jag ville mest ge dig en trolig förklaring så du slapp nojja dig över fettet... pilates ska ge slankare muskler säger de som vet. Det är bra träning i största allmänhet också.
Ta hand om dig!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av weightless - 8 mars 2009 15:52

Idag bröt jag ihop totalt och berättade allt för min mamma. Tårarna rann, jag skrek, blev arg, grät, skrattade, ALLT. Berättade sedan allt för S också.   Vi ska ta kontakt med skolkuratorn och se om hon kan hjälpa mig.   Mamma tyckte att det var bra ...

Av weightless - 6 mars 2009 22:22

Ska snart gå ner och skiva ett äpple, krydda det med kanel och värma i micron. Jättegott och inte så mycket kcal!=) Med det + det jag tidigare ätit idag borde jag komma upp i cirka 300 kcal. Känns bra, hoppas att motionen varit tillräcklig bara..   M...

Av weightless - 6 mars 2009 21:44

Fan va seg jag har varit idag, haha. Har bara suttit framför tvn och väntat på att få åka till stallet och träna ;) men man ska väl ha såna dagar också? Har varit helt sjukt slut i kroppen idag också och det har gjort att kroppen skrikit efter mat.  ...

Av weightless - 5 mars 2009 22:14

Sitter här och är helt trött och matt i kroppen, ser det som ett bra tecken :)   Blev 75 utfall och en 25-30 minuters promenad med S nu på kvällen också. Har inte ätit något mer, funderade på att göra en smoothie, men kom fram till att det bara är on...

Av weightless - 5 mars 2009 17:18

Jag är äcklig, fet och äcklig!!! Åt sjukt mycket, vågar inte säga hur många bitar.. Hur mycket kcal tror ni att en pizzabit innehåller? Sån där tjock pizza, panpizza.. Åt dock "bara" fyllningen, inte kanterna.   Började med att simma 40 minuter (50x...

Presentation

Omröstning

Har du en äs?
 Ja, anorexi
 Ja, bulimi
 Ja, anorexi&bulimi
 Nej
 Vet ej
 Ja, men jag försöker bli frisk

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards