Direktlänk till inlägg 5 februari 2009

Plans for the weekend

Av weightless - 5 februari 2009 22:57

I morgon ska vi åka till en godisaffär utanför stan som har utförsäljning, godiset kostar cirka 50 kr kg.

Egentligen var det meningen att jag och S skulle åka dit på lördag och jag har varit inställd på det hela vecken, men när hon idag sa att hon inte kunde så kunde jag inte avboka det i huvudet. Jag är en sån planeringsmänniska att jag så långt som möjligt försöker att göra sakerna som jag planerat, annars får jag typ ångest/panik.. Konstigt, jag vet.. :s

Så mamma, lillebror och jag ska åka dit i morgon istället.

Tänker faktiskt låta mig själv äta i morgon och jag hoppas verkligen att jag ska kunna njuta.. snälla


Problemet är väl att jag är så rädd för att tappa kontrollen och så blir det lätt när man njuter av maten. Just nu stoppar jag bara i mig det utan att tänka på vad det smakar, bara om det är äckligt för då slänger jag det.

Jag hoppas faktiskt att de redan stängt igen, det är nog enda sätter för mig att kunna skippa godiset. Jag vet att om jag inte skulle åka så skulle jag få ångest för att jag inte åkt :s Någon som känner igen sig eller är det bara jag? ;)


Iaf, i morgon blir ju som det blir, lördag blir 2 dl hallonkräm till frukost, 1 clementin till lunch och subway kalkon till middag. Jag och S ska se melodifestivalen och äta gurka/morötter med dipp, får ta lite dipp=)

Söndag blir en 200-kcal dag, helst mindre, har inte planerat vad jag ska äta än.


Veckan ska jag ju vara i skolan och jag funderar på att äta typ 400-400-500-600-800, och sedan lite igen på helgen=) Får se hur jag gör, kommer säkert hinna ändra mig 1 miljon gånger innan måndag om jag känner mig själv rätt ;)


Gonatt snyggingar!

 
 
ellen

ellen

6 februari 2009 15:15

Kroppen är allt bra märklig och ja man blir verkligen pigg utav 2468 -Dieten tycker jag också ;) dessutom har man ju något att gå efter i så fall. Hoppas du når ditt mål snart! ;D STAY STRONG!

http://onlyonly.blogg.se

 
Otto

Otto

6 februari 2009 19:27

Fy,det känns som att jag också börjar tappa kontrollen helt nu, bara vräkte i mig 2 portioner tacos och har jätteångest :(

Svar på bloggkommententar: Jag är ca 168 cm lång,väger 54,8. Min målvikt är 50 för tillfället.
Själv då? Vad är din målvikt och hur lång är du?
kram

http://oottoo.bloggagratis.se

 
moi

moi

7 februari 2009 16:13

Svar: shopping är något jag älskar, det tar tid, man provar kläder som triggar mer, men tyvärr är jag en fattig människa just nu och måste spara ihop pengar haha.
kram

http://raspberrysmile.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av weightless - 8 mars 2009 15:52

Idag bröt jag ihop totalt och berättade allt för min mamma. Tårarna rann, jag skrek, blev arg, grät, skrattade, ALLT. Berättade sedan allt för S också.   Vi ska ta kontakt med skolkuratorn och se om hon kan hjälpa mig.   Mamma tyckte att det var bra ...

Av weightless - 6 mars 2009 22:22

Ska snart gå ner och skiva ett äpple, krydda det med kanel och värma i micron. Jättegott och inte så mycket kcal!=) Med det + det jag tidigare ätit idag borde jag komma upp i cirka 300 kcal. Känns bra, hoppas att motionen varit tillräcklig bara..   M...

Av weightless - 6 mars 2009 21:44

Fan va seg jag har varit idag, haha. Har bara suttit framför tvn och väntat på att få åka till stallet och träna ;) men man ska väl ha såna dagar också? Har varit helt sjukt slut i kroppen idag också och det har gjort att kroppen skrikit efter mat.  ...

Av weightless - 5 mars 2009 22:14

Sitter här och är helt trött och matt i kroppen, ser det som ett bra tecken :)   Blev 75 utfall och en 25-30 minuters promenad med S nu på kvällen också. Har inte ätit något mer, funderade på att göra en smoothie, men kom fram till att det bara är on...

Av weightless - 5 mars 2009 17:18

Jag är äcklig, fet och äcklig!!! Åt sjukt mycket, vågar inte säga hur många bitar.. Hur mycket kcal tror ni att en pizzabit innehåller? Sån där tjock pizza, panpizza.. Åt dock "bara" fyllningen, inte kanterna.   Började med att simma 40 minuter (50x...

Presentation

Omröstning

Har du en äs?
 Ja, anorexi
 Ja, bulimi
 Ja, anorexi&bulimi
 Nej
 Vet ej
 Ja, men jag försöker bli frisk

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards