Direktlänk till inlägg 15 februari 2009

wtf vågen?

Av weightless - 15 februari 2009 19:31

Vägde mig (igen) innan middagen, 45.5, what? :s

Blev glatt överraskad och vägde mig tre gånger för säkerhetsskull, fick samma siffra alla gånger. Hmm.. vattenvikt kanske?


Middagen idag blev 2 pyttesmå bitar fläskfilé, lite sås, 4 klyftor potatis och lite sallad.

Familjen satt som vanligt i tv-rummet och åt, men jag skyllde på det dåliga programmet och satte mig i köket och åt. Fick verkligen tvinga i mig maten idag, ÅNGEST. Vill verkligen inte gå upp....

Både mamma, pappa och lillebror (!) frågade alla något om min mat och om jag inte kände mig ensam där ute..

Mammas efterrätt blev serverad idag istället för igår. Sjukt fett, vit choklad, grädde, socker, mörk choklad och digsetivekex. När jag påpekade hur fett det lät (vet jättedumt, ångrade mig så fort jag sagt det) så blev hon typ sur och sa att jag inte borde tänka på sånt.

Hon skar upp små bitar till alla, jag tog en mangoskiva och en ananasskiva och tog upp det till mitt rum och slängde typ halva.


Har nog inte kommit upp i 800 kcal än, skönt! Funderar på att äta något litet ikväll när jag går ner för att de ska tro att jag äter..

Föurtom simningen har jag dansat i 15 min och ridit intensivt i typ 40 minuter.


Ska inte vara med på badet i morgon, pallar inte..


 
 
nelmo

nelmo

15 februari 2009 22:03

jag är 165 cm :) hur lång är du?

http://nelmoo.blogg.se

 
Otto

Otto

15 februari 2009 22:56

tack för tipsen, jag får börja äta när de ser nu, hur jobbigt det än kommer bli så får dom inte misstänka :( . Hoppas det går bättre för dig

http://oottoo.bloggagratis.se

 
pam

pam

16 februari 2009 10:06

åh vad duktig du är!

http://itspam.blogg.se

 
ellen

ellen

16 februari 2009 13:06

Det går bara bra! iofs är det bara första dagen på min Nystart men det går nog bra! ;) Trevligt att du är nere på 45:an! :D Förhoppningsvis är det inte Bara vattenvikt! :) Hoppas allt går bra för dig! Kram!

http://onlyonly.blogg.se

 
I

I

16 februari 2009 17:32

Nej! Men du ska inte känna dig taskig :(, japp! Eller, det är lite fram och tillbaka med det tror jag!...
Usch, har ätit en semla idag, känner mig världens tjockaste :'( .....

http://lovemetothebones.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av weightless - 8 mars 2009 15:52

Idag bröt jag ihop totalt och berättade allt för min mamma. Tårarna rann, jag skrek, blev arg, grät, skrattade, ALLT. Berättade sedan allt för S också.   Vi ska ta kontakt med skolkuratorn och se om hon kan hjälpa mig.   Mamma tyckte att det var bra ...

Av weightless - 6 mars 2009 22:22

Ska snart gå ner och skiva ett äpple, krydda det med kanel och värma i micron. Jättegott och inte så mycket kcal!=) Med det + det jag tidigare ätit idag borde jag komma upp i cirka 300 kcal. Känns bra, hoppas att motionen varit tillräcklig bara..   M...

Av weightless - 6 mars 2009 21:44

Fan va seg jag har varit idag, haha. Har bara suttit framför tvn och väntat på att få åka till stallet och träna ;) men man ska väl ha såna dagar också? Har varit helt sjukt slut i kroppen idag också och det har gjort att kroppen skrikit efter mat.  ...

Av weightless - 5 mars 2009 22:14

Sitter här och är helt trött och matt i kroppen, ser det som ett bra tecken :)   Blev 75 utfall och en 25-30 minuters promenad med S nu på kvällen också. Har inte ätit något mer, funderade på att göra en smoothie, men kom fram till att det bara är on...

Av weightless - 5 mars 2009 17:18

Jag är äcklig, fet och äcklig!!! Åt sjukt mycket, vågar inte säga hur många bitar.. Hur mycket kcal tror ni att en pizzabit innehåller? Sån där tjock pizza, panpizza.. Åt dock "bara" fyllningen, inte kanterna.   Började med att simma 40 minuter (50x...

Presentation

Omröstning

Har du en äs?
 Ja, anorexi
 Ja, bulimi
 Ja, anorexi&bulimi
 Nej
 Vet ej
 Ja, men jag försöker bli frisk

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards