Direktlänk till inlägg 17 februari 2009

Wanna be beautiful, wanna se bones

Av weightless - 17 februari 2009 22:31

Stod nyss och kollade i spegeln och tycker faktiskt att man ser revbenen och nyckelbenen liite bättre än förut :D Blev jätteglad, hoppas att det inte bara är inbillning, men det ska i alla fall bli spännande att se vad vågen visar i morgon.

Hoppas verkligen på att det är under 45.8, helst under 45.5, vet inte vad jag gör om jag väger mer än 45.8 iaf :s


Något jag ine förstår är hur min överkropp kan vara så mycket smalare än mina ben?

Visst, jag är inte nöjd med överkroppen heller än, men benen är ju groteska. Stora, gropiga osv.. :s Och de nuddar varandra där uppe? Hur fan går det ihop? Vet folk som har högre BMI än mig och deras lår nuddar inte varandra?? Sick..


I morgon är det 600 kcal som gäller, men eftersom hästen vilar och jag har massa plugg så kommer jag inte hinna motionera.. JAG VILL INTE GÅ UPP!!! Kommer gå upp tillräckligt mycket under helgen, har redan sjuk ångest..


Ska iaf äta 100 kcal till frukost i morgon, får se vad det blir till lunch och sedan komma undan med så lite som möjligt till middag.


Laddar upp lite thinspo på BEAUTIFUL BONES, enjoy ;)


 

 

 

 
 
nelmo

nelmo

17 februari 2009 23:28

-om jag nu lever sålänge tills jag är redo att skaffa barn, så kommer jag inte kunna få det eftersom jag förlorade min mens för länge sen.
kram!

http://nelmoo.blogg.se

 
Otto

Otto

18 februari 2009 01:24

ja visst är det bra att de innehåller så pass "lite" kcal ändå :) currysåsen på McDonalds är 50 kcal,sötsur 50 och garlic är 175 kcal.

http://oottoo.bloggagratis.se

 
pam

pam

18 februari 2009 09:02

Åh sweet. Det är ju inte så att jag tycker stora bröst är icke-sexiga. :) Bröst är hett så länge det inte är silikon!

http://itspam.blogg.se

 
ellen

ellen

18 februari 2009 16:26

Jaha, okej. Men vi kan iaf konstatera att vågar är knepiga uppfinningar! ;o
Känner exakt lika som dig, tycker mina ben är Mycket större än överkroppen! Men man är ju olika formad, så är väl "Päronformad" jag som man säger ;P Allt fett samlas längre ner, blä.

http://onlyonly.blogg.se

 
Mysan

Mysan

18 februari 2009 21:05

Alltså jag förstår precis vad du menar!! mina ben är också helt sjukt stora jämfört med överkroppen.. men jag tror att det är så på mig för att jag har en idrottar kropp och när jag var i unga tonåren tränade jag varje dag extremt intensivt och på så sätt byggde jag upp benen med muskler och då var de ju tränade och snyggt stora men sen har dom väl bara fortsatt vara så... förutom att de nu är otränade och osnyggt stora..... men hur jag än gör kan jag inte få dem mindre! kanske du har något liknande? liksom en idrottar kropp?

http://iratherdieyoungandthin.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av weightless - 8 mars 2009 15:52

Idag bröt jag ihop totalt och berättade allt för min mamma. Tårarna rann, jag skrek, blev arg, grät, skrattade, ALLT. Berättade sedan allt för S också.   Vi ska ta kontakt med skolkuratorn och se om hon kan hjälpa mig.   Mamma tyckte att det var bra ...

Av weightless - 6 mars 2009 22:22

Ska snart gå ner och skiva ett äpple, krydda det med kanel och värma i micron. Jättegott och inte så mycket kcal!=) Med det + det jag tidigare ätit idag borde jag komma upp i cirka 300 kcal. Känns bra, hoppas att motionen varit tillräcklig bara..   M...

Av weightless - 6 mars 2009 21:44

Fan va seg jag har varit idag, haha. Har bara suttit framför tvn och väntat på att få åka till stallet och träna ;) men man ska väl ha såna dagar också? Har varit helt sjukt slut i kroppen idag också och det har gjort att kroppen skrikit efter mat.  ...

Av weightless - 5 mars 2009 22:14

Sitter här och är helt trött och matt i kroppen, ser det som ett bra tecken :)   Blev 75 utfall och en 25-30 minuters promenad med S nu på kvällen också. Har inte ätit något mer, funderade på att göra en smoothie, men kom fram till att det bara är on...

Av weightless - 5 mars 2009 17:18

Jag är äcklig, fet och äcklig!!! Åt sjukt mycket, vågar inte säga hur många bitar.. Hur mycket kcal tror ni att en pizzabit innehåller? Sån där tjock pizza, panpizza.. Åt dock "bara" fyllningen, inte kanterna.   Började med att simma 40 minuter (50x...

Presentation

Omröstning

Har du en äs?
 Ja, anorexi
 Ja, bulimi
 Ja, anorexi&bulimi
 Nej
 Vet ej
 Ja, men jag försöker bli frisk

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards